6/29/2010

12. Not



* "Geleceğin Modası, Bahariye'si Fikirtepedir." Yemin ediyorum ben bu lafı duydum. Hem de Kadıköy'ün göbeğinde! Söyleyen şöle uzun saçlı ama türkü bar uzun saçından idi ama olsun yine de duydum ve şoka girdim.
* Ace, çamaşır sularının Yeni Rakısıdır. Harbiden bak herkesin bakış açısı öle...
* Vuvuzelayı ilk duyduğumda sivrisinek sürüsü sesine benzetmiştim. Hem de katil sivrisinek sürüsü şöle 3. sınıf Hollywood filmi senaryosunda olanlardan. Alıştık gibi ama hala antipatiğim kendilerine...
* Aslında yazdıklarımıza dikkat etmek gerek. Şimdi nerden çıktı diyebilirsiniz kısaca analtıyım milliyatte gördüm bi kız intihat etmiş, facebookta wall una yazdıklarını deşifre etmişler falan. yarın öbür gün bizim de başımıza bişey gelebilir, vallahi manyak damgası yeriz boşu boşuna...
* Bu gençlerde şöyle birşey var ki bende de var, ineceğim yere yakınsam bazen minibüs,otobüs ya da trendeki insanlara duyarlı bi genç olduğumu belli etmek içni yer veriyorum. Hani şöyle yarım saatlik yolum olsa vermiyorum ama 2-3 durak sonra iniceksem her türlü eyr veriyorum böylece duyarlı genç oluyorum ve uzak bi ihtimal araçtaki kızlara selam ediyorum...




* Şu üste gördüğünüz şey ise koluma taktığım atel. Baya bi sakat oldum galiba... Kapitalizm'in gözü kör olsun işte adamı böyle sakat bırakıyor çalıştırarak.Aslında o kadar sakat değilim ama bunu takınca baya ciddi bişi varmış gibi gözüküyor. Biraz da Iron Man havası katıyor bana. Geçen otobüste yer veren bile old ama o da üstteki maddeki gibi bi amaç güdüyordu çaktım, 2 durak sonra indi zaten çakal.
* Ayrıca geçen trende bi adam gene "geçmiş olsun kardeş" ile muhabbete girip, arkasından "aaa harekette mi ediyor bu", "cok güzel aletmiş", "kaç para bu?" gibi cümleler kurarak sanki bir ortapedi aletinden değil yeni model bi cep telefonundan konuştu benle.
* Sizce de Tkp'ye oy attıktan sonra iphone ve ray-ban almam biraz ironik olmamış mı?

Hiç yorum yok: