1/02/2010

Note The 10th



* İş hayatı çok bozdu beni, anne-baba gibi dizi izliyorum paso...
* Son zamanlarda deli gibi 3nokta kullnıyorum, anlamadım gitti
* ...
* Bu Cadılar Bayramı ve kostümlü partiler bir kaç yıla bizim ülkede de baya moda olacak söylemedi demeyin.
* Toplu taşıma araçlarına son binen ile ilk binemeyen arasınad çok ince ama bir o kadar da hayati bir çizgi var.
* Şu toplu taşımalara durduk yere koşan insanlara uyuz oluyorum. Misal sabah vapurun kalkmasına daha 7-8 dakika var biliyorum ama millet mal gbi koşmaya başlıyor, ben de gaza gelip istem dışı koşmak istiyorum, onu yapmasam bile hızlanıyorum istem dışı...
* Bu ara tahmin adı altında hep birşeyler sallıyorum, tahmni derken analiz ediyorum, ihtimalleri gözetiyorum sallıyorum bişiler adına da "yakınsal sallama" dedim.
* Geçen aklıma geldi, kandil simitini niye sadece kandilde satarlar ki, git normalde de sat, hatta donut gibi yap biraz ticari düşünmeleri gerekiyor bu pastanelerin bence
* Yolda gördüğüm şu lumpenler her ne kadar iyi taklit converse üstlerine abercrombie giyse de altlarına giydikleri jean lerden kaybediyorlar. ne yapsalar da olmuyor o pantalonlardan lümpenlik bir alt sınıflık fışkırıyor.
* Bir de saç stillerinden...

Hiç yorum yok: