1/09/2010

Facebook ve Sütyen Rengi



Bir Facebook çılgınlığı var dünden beri, meme kanserine dikat çekmek için dişi kişiler arasında dönen bir mail sütyen renginizi ileti olarak yazın diyor. Buna görede insanlar işte ileti olarak orange,purple,grey, zart ve zurt yazıyor. Meme kanseri ie ne alakası var bunu çözemedim zaten ben senin sütyen rengini bilirsem "evet meme kanseri çok can alıyormuş" diye aklımamı gelicek yoksa sen "bi kontrol ettirmeliyim" mi diceksin.Neyse saçmalığını bir tarafa bırakırsak ben işi bi level ileri taşıdım ve istatistiğe döktüm dün gece itibariyle ve;

3 kişi siyah
2 kişi kırmızı
1 kişi bordo
1 kişi krem
1 kişi beyaz
1 kişi pembe-siyah karışık
1 kişi özgür takılıyormuş sütyen konusunda...
Tabi bu bilgi size ya da bana ne yarar sağlıyacak onu da bilmiyorum... Siz en iyisi yukarda ki fotoya bakın gitsin.

Edit: Kızlar neden birbirlerinin sütyen rengini beğeniyor anlamıyorum, hadi erkekler abaza...

Hiç yorum yok: