10/04/2009

Not the sekiz


* Geyik diyede etiket mi olur
* Google'a painting yazdım ilk bu resim çıktı... İlginç
* Google mı goggle mı diye hep ikileme düşüyorum, kontrol etme ihtiyacı duyuyorum.
* Saatleri ayarlama enstitüsü'nü okudum süper kitap, süper laflar var, ara ara yazıcam onları buraya
* Tayyip kendisinide erişime engellesin
* Taksim Gezi Park'ında sahaf festivali varmış, gitmek istiyorum. Ucuz kitap iyidir.
* Türkiyede sanatın gelişememesinin nedeni kafalarının üstünden artislik resim çeken kızlardır. Öle resimler çekilirse bu ülkede tabiki fotorafçılık falan gelişemez.
* Keza tuvalet aynasından poz kesip resim çekenlerde bunun sebebidir.
* Beşiktaş bugün gol atmış, beşiktaşlı arkadaşlarımı kutladım önemli birşey sonuçta bayadır atmıyorlardı...
* Cumartesi geceleride evde takımak pek bi sıkıcı...
* Alkolde yok evde.
* İş hayatımın ilk eşantiyonunuda aldım. 2,5 gb flashdisk. Niye 3 değilde 2,5 diye sorarsanız eğer, adamlar 500 mb lık kısmına reklamlarını koymuşlar silinmiyorda.
* Flashforwad isimli diziyi izlemeye başladım bayada güzel gibi. Losttan Penny, Charlie ve Coupling den Steve de dizide.

Hiç yorum yok: