10/31/2009

9. Not



* Ugg muymuş neymiş bunların adı. Bunlarada gıcığım ben arkadaşım - galiba çok şeye gıcığım- kızlar giyiyor salak salak bari güzel görünse. Çoğunda da hiç güzel görünmüyor kapkalın küt ayaklarınız varmış gibi duruyor. Boşuna giymeyin bence




* Şimdi bu adı ben buldum belki insanlar farklı bir isim vermiş olabilirler bu duruma. " Yan masadan konu çalmak" böyle bir şey var bizim ülkede tabi başka ülkelerde olabilir bilmiyorum. Misal sen arkadaşına ya şu maçı izledinmi, bu film süpermiş, off hatuna bak kütür kütür, v,b, birşeyler dersin yan,arka,ön masadaki tanımadığın insanlar bunu duyar ve onlarda kendi aralarında bu muhabbete başlarlar. Tabi bunu sizinde yaptığınız olmuştur illaki.

* Word çok salak bi program excel i yapan insanların bunu da yaptıklarına inanmak istemiyorum.

* Koca İstanbul'da hala yürüyen merdivenin sağ tarafından durup, sol tarafında yürümesi gerektiğini çözememiş insanlar var yahu. Deli ediyorlar beni. İnsanın işi gücü var siz yanyana durup salak saçma konuşucaksınız diye ben niye bekliyim sizi değil mi ama ?

* Boya kokusundan haz ediyorum.

* Balık kokusundan nefret ediyorum. Annem balık yıkarken musluğun alttaki hortumu patlamış dün hala çiğ balık kokuyor ev...

* "Az uyuyarak şekil yapma" böyle de bir şey var herkes biliyordur bence. Genelde ünüversitelerde hep böyle bir kaç tip olur. Yeri geldiğinde "abi", "kanka" der sana anlatır ya da okuldaki kızlara.... Genel olarak öyle oluyor. "Abi/Tuğçe varya son 2 gündür 3 saat uykuyla duruyorum." Afedersin ama iyi bok yiyorsun madem uyumadın gidip uyusana evde, bok mu var geliyorsun okula. Tamam uyumamış olabilirsinde bize ne bundan nasıl bir şey anlamamız gerek ki bundan, çok süper takılıyorsun sabahlara kadar parti marti hesabı mı? hadi Tuğçe'ye şekil yapmak istiyorsunda anlatıyorsun diyelim peki bize niye söylürsun ?

* Yurtdışına çıkınca dış mekanda fotorağ çekme furyası var bizim ülkede bunu farkettim. Her kimki yurt dışına çıksın direk o resmş çekiyor, genellikle bir meydan da heykel önünde. Niyedir nedendir diye düşünüce aklıma tek bir şey geliyor bize gezdiklerini göstermek istemeleri çünkü desem gel taksim meydanında ya da boğanın önünde resim çekilelim der ki : " aaaa ne o öle lümpenler gibi ". Ama gel görelim yurtdışında bir bronz heykel oldumu hemen gidip 123165 tane poz vermeler falan. O yüzden eğer birgün çıkarsam ülke dışına sadece iç mekanlarda fotoraf çektircem barda amrda elde bira ile :). Ki zaten çoğu fotomda öledir.

* Malum Kabataşta çalışmaktayım bilmeyenler öğrensin. Deniz otobüsü karşında alt geçit var tabi haliyle bir de özürlü asansörü. İşte bu alt geçitteki toplam 30 adet merdivende yürümemek için çoğu insan alt geçitte bu asansörü yakalamak için 15-20 metre koşuyor. Fakat benim malım o kadar koşupta harcayacağın enerji ile 30 basamak değil 60 tane bile çıkarsın ama olmaz di mi, illaki özürlü asansörünü kullancaksınız. Size burdan bir sorum var niye kullanıyorsunuz özürlümüsünüz ?

* Kimsede oluyormu bilmiyorum ama rüyalarımda bazen aynı yerlerde oluyor, aynı kişileri görüyorum. Ne var bunda diyebilirsiniz ama bu bahsettiklerimi tanımıyorum gariplik burada. Tanımadığımı düşündüm bazı insanları rüyalarımda ara ara görüyorum. Bilmediğim birkaç mekan var oralarda da oluyorum rüyalarımda. Nasıl birşey çözemedim belki de o mekanları ve insanları tanıyorumdur tabi.

Hiç yorum yok: