5/26/2009

Yolculuk Kaseti




A1 - Black Sabbath / Heaven and Hell(6:55) : Cennet, cehennem, atlıkarınca, şeytan... dahada uzar gider bu liste bi sürü imgeden falan bahsediyor dio abimizin sözlerini anlamazken bile gaz olduğu içni dinleniyordu. Direk giriş için ideal

A2 - Iron Maiden / Fear of The Dark(7:10) : I have a phobia that someones always there... Hastamısın nesin be Bruce abi (Bende iyi gaza geldim abi falan diyorum)

A3 - Guns N' Roses / Welcome to The Jungle(4:33) : Gittikçe şarkılar daha bir gaz oluyor gibi iyidir zaten böyle olması Barney Stinson abimizi bile öyle diyordu şarkılar hep daha gaz olmalı :) Burdan da bir söz söylemek istiyorum şanananananana nanana niiiz niizz:)

A4 - Metallica / For Whom The Bell Tolls(5:09) : Müthiş giriş müthiş riffler epik sözler bu şarkıdada gaza gelmediyseniz gidin yüksek bir yerden atlayın. Take a look to the sky just before you die olayınıda yapın bi zahmet köprüden atlarken

A5 - Rainbow / Stargazer(8:26) : Bu stargazer kimdir uzaydan mı gelmiştir? Kimdir bu kuleyi canı pahasına yapanlar valla bilmiyorum ama nedense bana antik mısırda falan geçmiş gibi geliyor, şarkının bana verdiği bu hayata böle garip işte

A kısmı bitti 30 dakikayı geçti idare edin artık

B1 - Pink Floyd / Shine on You Crazy Diamond(13:35) : Pulse versiyonun süresidir karışıklık olmasın. Bu şarkı için birşey diyemiyorum hayatımda dinlediğin en güzel şey bence ayrıca B tarafı biras daha sakin garip tribal olsun malum yol kaseti idi gece olup gözler kapanırken aha tribal şeyler gerek.

B2 - Porcupine Tree / Anesthetize(17:42) : Yeni nesil psychedelic veya progressive ne derseniz deyin buda baya süper bir şey

Şimdi gelelim fikirin Çıktığı yere Flying Dutchman dan Gand dır. Kendi listeside şu linktedir http://vliegendenederlander.blogspot.com/2009/05/cekme-kaset-yol-sarkilari.html

Hiç yorum yok: