8/16/2010

14. Not



* Bu sıcakların bir anlamı olmalı. by Azlı.
* Facebooktan düğün davetyiyesi yollama samimiyetsizliği var bizim insanımız. O ne kardeşim öyle gelme der gibi. Attend ederim gelmem gelsem bile altın falan takmam sen benden bi kağıt parçasını esirge ben sana 100 liralık çeyrek takıyım ? Var mı lan böyle dünya. Ayrıca kimse bana bunlar ağaç kesilmesin falan diye yapıyordur aslında çevrecilerdir demesinler, bildiğin pinti bunlar.
* Keşke "Facebooktan düğün davetyiyesi yollama yavşaklığı" deseydin :p
* Geçen hafta saat 07:50 de Kadıköyde "du hast" dinliyen taksici gördüm. Yeminle...
* Gene düğüne kaydı aklım. Düğünde topuklu ayakkabısını 2 yazı ile iki saat sonra çıkaracağına rağmen yine de giyen onlarca insan var. Ama niye ? Madem rahatsız olucan neden giyersin ? Biz senin sanki 1.60 olduğunu bilmiyoruz. Galiba bu kadın milleti kendileri arkalarından dediko yapmasın diye bu eziyetleri çekiyor. Sonra da sizin için diyip bizi keklemeye çalışıyorlar.
* "Gossip Girl izleyen 30 yaşında çalışan kadın modeli" ayrıca öğle aralarında starbucks'ta "drink" içiyorlar. Çok ciddiyim lan var bunlar ve bence onların çok ciddi sorunları var. Koca bulamamaktan kaynaklandığını düşünüyorum :)
* Bak bunlardan da sadece bizde var bence. "erasmusa sadece gezmeye giden genç" kimi görsem erasmusa giden okulu uzuyor. Paso gezip facebook için fotoğraf albümü yapmakla uğraşırsan tabi okulun uzar, sonra da bik bik ötüp ama "klingoncada ders işlemek zor anlamıyorum" dersin. Sanki giderken bilmiyordun a.q
* "Facebookta single olan kızları beğenen erkekler". Lan oğlum single olması direk size vereceği anlamına gelmiyor boşuna bekleme yapmayın orda!
* Son cümlem çok sıcak lan dayanamıyorum, zaten susadım da...
* Vazgeçtim son cümlem bu. "The Iftar That Never Comes"

Hiç yorum yok: