7/16/2010

13th note


* Ulan galiba Kewell kalıyor, bu sıcakta bundan iyi haber zor gelirdi...

* Çok mutlu oldum çok.

* Galatasaray OFK Belgrad- Torpedo Zhodino galibi ile, Beşiktaş Viktoria Plzen ile
oynayacakmış. Bu dandik takımları isimleri niye hep böyle zor oluyor anlamadım gitti...

* Az evvel twitterda gördüm bunu. "Birazdan yine cuma namazına gideceğim ve kapıdaki 250€ luk ayakkabılarımın akıbetini düşünürken,düşük verimli bir ibadet gerçekleştireceğim." Harbiden süper ve doğru bir cümle bu. Kim namaz kılarken "ya giderse bizim ayakkabılar" diye düşünmedi ki ?

* Klima bozuldu işte, fenalardayım. Sakın şeker misin erimezsin esprisi yapmayın. eridim harbiden a.q.

* Sokacam işe, bana izin lazım en kısa zamanda. Hoş o da kesmez ama olsun.

* Şimdi aklıma geldi, somun formayı da Kewell tanıtsın.

Hiç yorum yok: