5/15/2010

Notlar 11



* Bir düğün salonundaki nişanda nasıl birbirinden bağımsız 3 halay olabilir ki ? Hiç mi organize olamıyorsunuz kardeşim...
* Hayatımda en çok birebir gördüğüm ünlü Ajdar!!! Şaka gibi lan nasıl bi şansı var ki bende adamla aynı semtte oturuyorum.
* Geçen bir gece minibüse bindiğimde arka koltukta Ajdar vardı, minibüsteki dvd playerda da Murro'nun filmi vardı! Benim içni gayet grotesk bi gece idi anlayacağınız...
* Galiba bu Twitter'cıalr sıçmıyor!!! Şaka değil gerçek olabilir herşeylerini yazıyorlar, "uykusuz kaldım", ne bileyim "sınav çok zordu", "konsere gidiyorum yuppi" falan ama hiç öle " bi sıçtım tuvalet doldu" diyeni görmedim. Cem Yılmaz'ın dediği gibi içinde özütüyor bunlar galiba.
* "Ben inek değilim, çayırda otladıktan sonra aynı ahıra gireyim." Bu cümleyi Karaköyde vapur beklerden sarhoş bi amcada duydum hala anlam veremiyorum. Anlayan olursa yazsın bi zahmet...
* Bzaen hayattan bağımsız olarak şöel dolu dolu bi a.q. demek istiyorum. Ama çok kibarım galiba buraya bile yazamadım rahat rahat.
* Amına koyayım.
* Yazdım rahatladım.
* İnsanlar niye faecbooktan düğün daveti yapar ki... Bu kadar mı sanal olduk...
* Bizim ülkede şu amerikan filmlerinde olan tüpteki krem şanti eksikliğinden var bence. O da olsa tam olru genç insanlar rahat rahat fantezi kurabilirler. Paketteki krem şanti ile nereye kadar. Dur kalkıp yapıyım desem olmaz, ortam bozulu, sinerji kaybolur vs...
* Acaba yeni nesildeki İrlanda sevgisinde Mustafa Denizli'nin payı nedir? Malum o kadar " içimzideki irlandalılar" dedi, alt temada o kafamıza işlemiş olabilir mi???

Hiç yorum yok: