4/05/2009

Notes part III

# ilk defa tanımadığım biri yorum yaptı gerçekten birileri bakıyor bloga mutluyum :) - i think im gonna cry :p -
# bacağım artık mor değil farklı renklerde mor kırmızı yeşil sarı kahverengi falan...
# halı sahada adam bacağıma bastı ondan morardı
# pazar ligi hakkında bişeyler yazmalıyım
# Fc. Dharma hakkındada haliyle
# Benjamin ne adamsın sen ne desen olay oluyor "im here to judged" ne demek lannn
# Button deil Linus bu
# ales başvuru formundaki resmim felaket saç uzun dağınık her taraftan bişiler çıkıo falan ayrıca mahkum gibi bakmışım
# msndeki kıyımım devam ediyor artık konuşmadıklarımı siliyorum 84 e düştü sayı :)
# I need a drink hatta direk bira
# Bir insan oy pusulasının içine niye 400 tl koyarki
# her -ki ekinde acaba bunu ayrı mı yazmam gerekiyor diye düşünüyorum ama yazmıyorum
# Kadıköyde ben Chp, Tayyip Akepe adayı olsa ben kazanırım o derece...

Hiç yorum yok: