10/31/2009

9. Not



* Ugg muymuş neymiş bunların adı. Bunlarada gıcığım ben arkadaşım - galiba çok şeye gıcığım- kızlar giyiyor salak salak bari güzel görünse. Çoğunda da hiç güzel görünmüyor kapkalın küt ayaklarınız varmış gibi duruyor. Boşuna giymeyin bence




* Şimdi bu adı ben buldum belki insanlar farklı bir isim vermiş olabilirler bu duruma. " Yan masadan konu çalmak" böyle bir şey var bizim ülkede tabi başka ülkelerde olabilir bilmiyorum. Misal sen arkadaşına ya şu maçı izledinmi, bu film süpermiş, off hatuna bak kütür kütür, v,b, birşeyler dersin yan,arka,ön masadaki tanımadığın insanlar bunu duyar ve onlarda kendi aralarında bu muhabbete başlarlar. Tabi bunu sizinde yaptığınız olmuştur illaki.

* Word çok salak bi program excel i yapan insanların bunu da yaptıklarına inanmak istemiyorum.

* Koca İstanbul'da hala yürüyen merdivenin sağ tarafından durup, sol tarafında yürümesi gerektiğini çözememiş insanlar var yahu. Deli ediyorlar beni. İnsanın işi gücü var siz yanyana durup salak saçma konuşucaksınız diye ben niye bekliyim sizi değil mi ama ?

* Boya kokusundan haz ediyorum.

* Balık kokusundan nefret ediyorum. Annem balık yıkarken musluğun alttaki hortumu patlamış dün hala çiğ balık kokuyor ev...

* "Az uyuyarak şekil yapma" böyle de bir şey var herkes biliyordur bence. Genelde ünüversitelerde hep böyle bir kaç tip olur. Yeri geldiğinde "abi", "kanka" der sana anlatır ya da okuldaki kızlara.... Genel olarak öyle oluyor. "Abi/Tuğçe varya son 2 gündür 3 saat uykuyla duruyorum." Afedersin ama iyi bok yiyorsun madem uyumadın gidip uyusana evde, bok mu var geliyorsun okula. Tamam uyumamış olabilirsinde bize ne bundan nasıl bir şey anlamamız gerek ki bundan, çok süper takılıyorsun sabahlara kadar parti marti hesabı mı? hadi Tuğçe'ye şekil yapmak istiyorsunda anlatıyorsun diyelim peki bize niye söylürsun ?

* Yurtdışına çıkınca dış mekanda fotorağ çekme furyası var bizim ülkede bunu farkettim. Her kimki yurt dışına çıksın direk o resmş çekiyor, genellikle bir meydan da heykel önünde. Niyedir nedendir diye düşünüce aklıma tek bir şey geliyor bize gezdiklerini göstermek istemeleri çünkü desem gel taksim meydanında ya da boğanın önünde resim çekilelim der ki : " aaaa ne o öle lümpenler gibi ". Ama gel görelim yurtdışında bir bronz heykel oldumu hemen gidip 123165 tane poz vermeler falan. O yüzden eğer birgün çıkarsam ülke dışına sadece iç mekanlarda fotoraf çektircem barda amrda elde bira ile :). Ki zaten çoğu fotomda öledir.

* Malum Kabataşta çalışmaktayım bilmeyenler öğrensin. Deniz otobüsü karşında alt geçit var tabi haliyle bir de özürlü asansörü. İşte bu alt geçitteki toplam 30 adet merdivende yürümemek için çoğu insan alt geçitte bu asansörü yakalamak için 15-20 metre koşuyor. Fakat benim malım o kadar koşupta harcayacağın enerji ile 30 basamak değil 60 tane bile çıkarsın ama olmaz di mi, illaki özürlü asansörünü kullancaksınız. Size burdan bir sorum var niye kullanıyorsunuz özürlümüsünüz ?

* Kimsede oluyormu bilmiyorum ama rüyalarımda bazen aynı yerlerde oluyor, aynı kişileri görüyorum. Ne var bunda diyebilirsiniz ama bu bahsettiklerimi tanımıyorum gariplik burada. Tanımadığımı düşündüm bazı insanları rüyalarımda ara ara görüyorum. Bilmediğim birkaç mekan var oralarda da oluyorum rüyalarımda. Nasıl birşey çözemedim belki de o mekanları ve insanları tanıyorumdur tabi.

bira,viski,tekila ve mide

video

İngilizce bilenler, bilmeyenlere çevirsinler. İngilizce bilmeyen insanlar da nasıl içmeleri gerektiğini bilmeli.

İçmişim başım dönüyor...


Böyle bakınca pek bi gario oluyor. Türkiye'yi zor buldum valla.

10/29/2009

İyi Bayramlar


Okuyan veya okumayan ama içinde bu çoşkuyu hisseden herkesin Cumhuriyet Bayraı kutlu olsun. Nice 100,200,300. yıllara. Bunun içinde herhalde muhtaç olduğumuz kudre damarlarımızdaki asil! kanda mevcut.

Dipnot: Bazı kesimler bunu faşizan söylem olarak görüyor artık ama...

Tanrının Eli

video

10/28/2009

Türkiye Kupası Başlıyor

Biraz fanatikce ama yazmadan duramıcam.... :)

Bugün Türkiye Kupası başlıyor...Ve daha düne kadar '' art arda 10 sene '' diyenlere '' ARALIKSIZ 27 SENEDİR '' süren laneti hatırlatıyoruz.Fenerbahçe nin son Türkiye Kupası aldığında doğan çocuklar bugün okullarını bitirdi askere gitti evlendi işe girip çoluk çocuğa karıştılar.Ama Fenerbahçe hala Türkiye kupasını alamadı :( İŞTE REKOR BUDUR !10 SENE DEĞİL 20 SENE DEĞİL.HERKES SUSSUN RAKAMLAR KONUŞSUN...TAM 27 KOCA SENE !

by Cihan Tuğlu

10/20/2009

Hagi vs. Alex


Muhabir : Alex ile kıyaslanıyorsunuz, ne düşünüyorsunuz ?
Hagi : Hangi Alex? , Beni onla mı karşılaştırıyorlar ( gülerek )

Not: Sabah'tan alıntıdır.

10/08/2009

içiyorsamsebebivarmadensuyundan...


Amca keşke delikanlı gibi ipneyim deseydin, ne gerek vardı bu kadar yalan dolana... :)

10/05/2009

Flashforward


Kısaca; Lost sonrası en büyük dizi adayım. 1-2 hafta içinde daha detaylı anlatıma giricem. Dünyadaki insanlar 2 dakika 17 saniye boyunca bilinç kaybına uğruyor ve 6 ay sonraki hallerini görüyorlar bunun üzerine bir F.B.I. ekibi inceleme yapmak içni toparlanıyor ve olaylar gelişiyor.

10/04/2009

Not the sekiz


* Geyik diyede etiket mi olur
* Google'a painting yazdım ilk bu resim çıktı... İlginç
* Google mı goggle mı diye hep ikileme düşüyorum, kontrol etme ihtiyacı duyuyorum.
* Saatleri ayarlama enstitüsü'nü okudum süper kitap, süper laflar var, ara ara yazıcam onları buraya
* Tayyip kendisinide erişime engellesin
* Taksim Gezi Park'ında sahaf festivali varmış, gitmek istiyorum. Ucuz kitap iyidir.
* Türkiyede sanatın gelişememesinin nedeni kafalarının üstünden artislik resim çeken kızlardır. Öle resimler çekilirse bu ülkede tabiki fotorafçılık falan gelişemez.
* Keza tuvalet aynasından poz kesip resim çekenlerde bunun sebebidir.
* Beşiktaş bugün gol atmış, beşiktaşlı arkadaşlarımı kutladım önemli birşey sonuçta bayadır atmıyorlardı...
* Cumartesi geceleride evde takımak pek bi sıkıcı...
* Alkolde yok evde.
* İş hayatımın ilk eşantiyonunuda aldım. 2,5 gb flashdisk. Niye 3 değilde 2,5 diye sorarsanız eğer, adamlar 500 mb lık kısmına reklamlarını koymuşlar silinmiyorda.
* Flashforwad isimli diziyi izlemeye başladım bayada güzel gibi. Losttan Penny, Charlie ve Coupling den Steve de dizide.

10/03/2009

Tarla Ayağı...


Kimbilir patates ekiyoruz ayağına ne ekiyordunuz tarlalarınıza ?

p.s.: Anafikir es den alınmıştır. O kendini biliyor. :)