5/27/2009

The Best





Bileklerinin haklarıyla aldılar, zaten bu fantastik futbola da şampiyonlar ligi kupası yakışırdı. Ayrıca cr7 denen lavuğuda gördk bu maçta ya da göremedik!

5/26/2009

Yolculuk Kaseti




A1 - Black Sabbath / Heaven and Hell(6:55) : Cennet, cehennem, atlıkarınca, şeytan... dahada uzar gider bu liste bi sürü imgeden falan bahsediyor dio abimizin sözlerini anlamazken bile gaz olduğu içni dinleniyordu. Direk giriş için ideal

A2 - Iron Maiden / Fear of The Dark(7:10) : I have a phobia that someones always there... Hastamısın nesin be Bruce abi (Bende iyi gaza geldim abi falan diyorum)

A3 - Guns N' Roses / Welcome to The Jungle(4:33) : Gittikçe şarkılar daha bir gaz oluyor gibi iyidir zaten böyle olması Barney Stinson abimizi bile öyle diyordu şarkılar hep daha gaz olmalı :) Burdan da bir söz söylemek istiyorum şanananananana nanana niiiz niizz:)

A4 - Metallica / For Whom The Bell Tolls(5:09) : Müthiş giriş müthiş riffler epik sözler bu şarkıdada gaza gelmediyseniz gidin yüksek bir yerden atlayın. Take a look to the sky just before you die olayınıda yapın bi zahmet köprüden atlarken

A5 - Rainbow / Stargazer(8:26) : Bu stargazer kimdir uzaydan mı gelmiştir? Kimdir bu kuleyi canı pahasına yapanlar valla bilmiyorum ama nedense bana antik mısırda falan geçmiş gibi geliyor, şarkının bana verdiği bu hayata böle garip işte

A kısmı bitti 30 dakikayı geçti idare edin artık

B1 - Pink Floyd / Shine on You Crazy Diamond(13:35) : Pulse versiyonun süresidir karışıklık olmasın. Bu şarkı için birşey diyemiyorum hayatımda dinlediğin en güzel şey bence ayrıca B tarafı biras daha sakin garip tribal olsun malum yol kaseti idi gece olup gözler kapanırken aha tribal şeyler gerek.

B2 - Porcupine Tree / Anesthetize(17:42) : Yeni nesil psychedelic veya progressive ne derseniz deyin buda baya süper bir şey

Şimdi gelelim fikirin Çıktığı yere Flying Dutchman dan Gand dır. Kendi listeside şu linktedir http://vliegendenederlander.blogspot.com/2009/05/cekme-kaset-yol-sarkilari.html

6th Note




* Sıkma Lokanta :)
* Suudi Arabistanda bayan basketbol takımı kurulurken Konyada bayan voleybol takımı kapanıyor !
* Haftanın 5 günü mesaili çalışıyor olabilirim ama ruhum öğrenci :)
* Vestel reklamındaki robot çocuğun gözlüğünü hohluyor, yani nefes alıyor. Nefes alan robot mu olur?
* Hohlamadak ne ki ?
* Flying Dutchman daki gibi ben de birazdan bir çekme kaset yapıcam
* Cicibebe diye bir grup çıkmış dinleyin. albümü bedava indirebiliyorsunuz eğer isterseniz 1 liraya boş cd satıyorlar şarkıları çekmek için.
* Silahımı ve rozetimi çavuşun masasına bıraktıktan sonra "Lanet olsun, haklı olduğumu biliyorsun di mi çavuş?" deyip kağıyı çarpıp çıkmak en yakın bara gidip "Bana en sertinden bir içki" demek istiyorum barmene
* En sertinden içki ne oluyorki?
* Ayrıca facebook hesabımı bozdum sabahtan beri bakımdadır bi kaç saat sonra deneyin diyor :)

5/24/2009

5/02/2009

Anahtar Kütük




Ekşiden alıntıdır...

örneğin belediye otobüslerinde böyle kilit adamlar vardır. otobüsün bütün yolcu dağılım fizibilitesini piç eden mundar eden adamlardır bunlar. onlar yüzünden otobüste olmadık yerlerde olmadık yığılmalar, çok elverişli bölümlerde de olmadık boşluklar meydana gelir. kendisi muhtemelen önce inmek, tutacaklı sağlam bir yer bulmuş olmak, ahbabını yalnız bırakmamak ya da kim bilir hangi sebeple bir yere sabitlenir ve kıpırdamaz. etrafında onun yüzünden oluşan hastalıklı birikmenin farkına varmaz. dünya umurunda değildir. artık o bir antik yunan heykelidir adeta.

işte o adam kütüktür. pardon yani anahtar kütüktür. onu kıpırdatmak veya yön gösterir gibi hafif ittirmek tüm otobüsün selametini, huzurunu, coşkusunu da beraberinde getirir. o kıpırdayıp yürümeye başlayınca otobüste tatlı bir hareketlenme olur. bi kıpır kıpır eder insanlar. ilgili boşluklar dolar, öndekiler ortaları bulur, ortadakiler arkaları bulur. nizam ve düzen oturur mekana. dışardan bakıldığında "ne kadar da sevimli ve güzel bir otobüs ailesi" denir. neredeyse insanlar birbirlerine gülümseyip "negadder güzel bir gün değil mi monşer" diyeceklerdir.

hayatımızı çekilmez hale getiren anahtar kütükleri bulalım ve ittirelim ki, arkasında biriken gerilim dağılsın, dünya daha güzel bir yer olsun.

Üstüne eklicek herhangi bir kelimem yok bu insanları ittirmek bütün düyanın görevi

5/01/2009

Lost 5x14

Code:
http://rapidshare.com/files/227360840/lost.0514.hdtv.xvid-notv.part1.rar
http://rapidshare.com/files/227360776/lost.0514.hdtv.xvid-notv.part2.rar
http://rapidshare.com/files/227360785/lost.0514.hdtv.xvid-notv.part3.rar
http://rapidshare.com/files/227360685/lost.0514.hdtv.xvid-notv.part4.rar

or

http://ul.to/1d2qkz/lost.0514.hdtv.xvid-notv.part1.rar
http://ul.to/6iyc4b/lost.0514.hdtv.xvid-notv.part2.rar
http://ul.to/xu15cr/lost.0514.hdtv.xvid-notv.part3.rar
http://ul.to/4k3qcx/lost.0514.hdtv.xvid-notv.part4.rar

or

http://www.megaupload.com/?d=5M7Q3F8H
http://www.megaupload.com/?d=AQ3XC4T9
http://www.megaupload.com/?d=7775Y6K8
http://www.megaupload.com/?d=NCPQ7WCX


or

http://www.filefactory.com/file/age18fh/n/lost_0514_hdtv_xvid-notv_part4_rar
http://www.filefactory.com/file/age18fe/n/lost_0514_hdtv_xvid-notv_part3_rar
http://www.filefactory.com/file/age18e8/n/lost_0514_hdtv_xvid-notv_part2_rar
http://www.filefactory.com/file/age18e5/n/lost_0514_hdtv_xvid-notv_part1_rar

or
http://netload.in/dateiCOC3VigjBK/lost.0514.hdtv.xvid-notv.avi.htm
http://netload.in/dateiba39JrGDv3/lost.0514.hdtv.xvid-notv.part2.rar.htm
http://netload.in/dateimZwtnX6piJ/lost.0514.hdtv.xvid-notv.part3.rar.htm
http://netload.in/dateiIfpbdwipQL/lost.0514.hdtv.xvid-notv.part4.rar.htm

pass:areg,